SERVIZOS

A loita contra a pobreza infantil e a exclusión social é un dos retos da Fundación Amigos de Galicia.

Para iso, a entidade desenvolve o Plan Integral de Loita contra a Pobreza e a Exclusión Social,  enfocado á cobertura das necesidades básicas das persoas en situación de carencia de recursos económicos, principalmente cando contan con menores ao seu cargo.

A axuda consiste en:

•  Axudas de alimentación: distribuídas de forma mensual con produtos perecedoiros e non perecedoiros. Nos meses de verán e de Nadal auméntase a cantidade entregada por mor do peche dos comedores escolares
  • Axuda de roupa e calzado
  • Produtos de hixiene e limpeza
  • Material escolar
  • Mobles e enseres do fogar
  • Pago de suministros básicos: luz, gas  e débedas puntuais
  • Un xoguete novo para todos/as os/as nenos/as que atendemos no Nadal.

Dentro deste plan atópanse inmersos os plans “Plan De Cobertura De Necesidades Alimenticias Ás Persoas Carentes De Recursos Económicos De Galicia” e “Plan de Cobertura de Outras Necesidades Ás Persoas Carentes de Recursos Económicos De Galicia”, sendo o principal obxectivo garantir a cobertura das necesidades básicas de subsistencia das persoas e familias sen recursos de Galicia.

Este plan é levado a cabo tanto nos concellos cos que existe Convenio de Colaboración, coma os que non. Cos concellos cos que existe convenio de colaboración os casos son derivados polos propios Servizos Sociais dos Concellos, mentres que nos que non existe convenio son valorados polos propios traballadores/as sociais da Fundación Amigos de Galicia. Dentro destas coberturas aténdese as necesidades básicas, dende os alimentos, vestimenta, enseres do fogar, material escolar e roupa, como tamén agasallos de Nadal en toda a xeogragía galega.

Solicitude de axuda

Se vostede precisa axuda dentro do Plan de Cobertura de Necesidades Básicas ás persoas carentes de recursos de Galicia (necesidades alimenticias, de vestimenta e calzado, de produtos de hixiene, orientación laboral) ou se precisa axuda a través do Programa para Mulleres Vítimas de violencia de xénero ou vulnerables (orientación/asesoramento/axuda)  cubra o seguinte formulario de solicitude e envíeo por correo ordinario, adxuntando copia da documentación que se lle require, a un destes dous enderezos:

Avda. de Lugo, nº 115. C.P. 15702 Santiago de Compostela. A Coruña

Avda. López Ballesteros, nº9. C.P. 36600  Vilagarcía de Arousa. Pontevedra

Porémonos en contacto con vostede en canto nos sexa posible.

FORMULARIO DE SOLICITUDE DE AXUDA
Pasos a seguir:
1. Descargue o formulario.
2. Cúbrao. Adxunte copia da documentación que se lle require.
3. Envíeo por correo a algún dos enderezos arriba indicados.
FORMULARIO DE SOLICITUDE DE AXUDA (3).pd[...]
Documento Adobe Acrobat [79.3 KB]

Doazóns

Todas as doazóns irán destinadas a cubrir as necesidades básicas dos/as nosos/as usuarios/as.

Colabora dende 1€

Fai as túas compras e colabora!

Tweets de Fund.AmigosdeGalicia @AmigosdeGalicia

Contacto:

Santiago de Compostela

Avda. de Lugo, nº 115

C.P. 15702 Santiago

A Coruña

Vilagarcía de Arousa

Avda. López Ballesteros, nº9

C.P. 36600  Vilagarcía

Pontevedra

Ourense

Avda.de Portugal, 59