QUENES SOMOS

Fundación Amigos de Galicia fundouse o 17 de maio de 1987 baixo o nome de Asociación Gastronómica e Cultural "O Grelo", transformándose en 1995 en Fundación Amigos de Galicia "O Grelo".  Posteriormente converteuse na actual Fundación Amigos de Galicia.

A Fundación Amigos de Galicia é unha Entidade Prestadora de Servizos Sociais con número de rexistro E-2199,  declarada como entidade de interese galego (D.O.G. 23-11-1995).

A súa labor repártese entre a axuda aos colectivos mais necesitados de Galicia, a promoción cultural e o turismo.

A Fundación Amigos de Galicia atendeu en 2016, mensualmente, a unha media de 42.470 atencións dentro do Plan Integral de Loita Contra a Pobreza e a Exclusión Social, dos que 15.728 eran menores e mocidade. Nos últimos anos houbo un incremento notable en relación ao número de persoas atendidas, como pode observarse neste gráfico que reflicte a evolución entre 2010 e 2016.

A Fundación Amigos de Galicia é posible grazas aos seus Patronos/as, á iniciativa privada e, dunha maneira especial, ás Empresas Galegas, tanto polo seu apoio económico, coma doazóns en especie, a maior parte en forma de alimentos.

Todo isto non sería posible sen a importantísima colaboración da Xunta de Galicia, dos Fondos Europeos de Loita contra a Pobreza, do Goberno de España, dos Concellos e das Deputacións. Agradecemos ademais o apoio de asociacións, colexios e institutos e colectivos preocupados polos máis necesitados.

Todo o traballo desenvolto polos traballadores profesionais da Fundación é coordinado, para un maior éxito, cos Servizos Sociais dos Concellos, da Administración en xeral, e das entidades que contan con profesionais axeitados para conseguir os obxectivos que nos propoñemos. Asemade, a Entidade contou, en 2015 coa colaboración de 441 VOLUNTARIOS/AS distribuídos polas catro provincias, e 485 EMPRESAS PRIVADAS,  que fan posible chegar a axuda a tódolos lugares de Galicia nos que traballamos.

A Fundación Amigos de Galicia está a disposición da Sociedade Galega dando as grazas en nome dos máis necesitados e no noso propio, a todas as persoas que fan posible este pequeno milagre diario a prol da nosa Sociedade.

Todas as doazóns irán destinadas a cubrir as necesidades básicas dos/as nosos/as usuarios/as.

Colabora dende 1€