Recadan tapóns para unha nena ourensá de 7 anos cunha enfermidade rara

Publicado o 08/02/2017 14:27

A Fundación Amigos de Galicia comeza unha campaña de recollida de tapóns para recadar fondos para o tratamento dunha nena de Verín que ten unha enfermidade rara. Valeria ten sete anos e sofre un atraso xeneralizado e precisa unha terapia moi custosa para mellorar a súa calidade de vida.

Valeria ten sete anos e pacede unha enfermidade rara que lle impide camiñar por si mesma e falar. Tres veces á semana asiste dende Verín a unha terapia especializada en Ourense. Un tratamento custoso que os pais non poden asumir, por iso comezan agora unha nova campaña de recollida de tapóns. A recadación axudaraos a custear un ano de terapia.

Voluntarios e traballadores da Fundación Amigos de Galicia, que xestionan a recollida e seleccinan os tapóns que entrega a xente. Despois lévanos a unha empresa de reciclaxe de plásticos situada na Cañiza. Por cada mil quilos páganlle 220 euros.

Valeria evolucionou moito. Neste vídeo solidario 'Un conto para Valeria', realizado por Jorge Godás e varios compañeiros desta casa, vese como é unha nena alegre e riseira. Os seus pais loitan a diario para conseguir mellorar a súa calidade de vida.

La Fundación Amigos de Galicia recoge tapones para Valeria

El objetivo es reunir fondos para sufragar el tratamiento de terapia ocupacional, fisioterapia y logopedia que recibe la niña

Valeria, de siete años.

M.S01/02/2017 08:45 H.

Cuatro voluntarios y trabajadores de la Fundación Amigos de Galicia seleccionarán esta mañana en su nave del Polígono de San Cibrao los tapones de plástico recolectados en las últimas semanas con el fin de reunir fondos para sufragar el tratamiento de terapia ocupacional, fisioterapia y logopedia que recibe Valeria, una niña de siete años natural de Verín, "que ten que vir a Ourense tres veces á semana", puntualiza el director general de la entidad, Jesús Busto.

Los tapones recolectados se enviarán a una planta dedicada al reciclaje de plásticos, situada en A Cañiza, que paga alrededor de 220 euros por tonelada. "Nesta tanda xuntaremos uns 2.000 euros", apunta Busto.

Durante el ejercicio pasado, además de ayudar a sufragar los gastos derivados del tratamiento de Nahir, un niño de Pontevedra, la Fundación Amigos de Galicia recolectó tapones con el fin de costear los tratamientos de dos niños de Taboadela. Fue el caso de Alistair e Iria, que recibieron 11.000 y 3.500 euros respectivamente para financiar su medicación. "En Ourense levamos catros anos con estas campañas de recogida en colexios. Isto ven moi ben para que os nenos se solidaricen e sexan conscientes de que non todos os cativos teñen a sorte de ter cubertas as súas necesidades".

Todas as doazóns irán destinadas a cubrir as necesidades básicas dos/as nosos/as usuarios/as.

Colabora dende 1€