TAPÓNS SOLIDARIOS PARA NAHIR

PUNTOS DE RECOLLIDA TAPÓN SOLIDARIOS
Aquí puedes encontrar todos los puntos de recogida de tapones en Galicia.
PUNTOS DE RECOLLIDA.pdf
Documento Adobe Acrobat [388.7 KB]

A día 08.02.2017 xa podemos dicir...

CONSEGUIDOS OS 17.000.000 MILLÓNS DE TAPÓNS!

GRAZAS!

A historia de Nahir

Nahir é unha nena de 5 anos de Pontevedra que padece dificultades de movilidade e linguaxe. Tralo seu nacemento sufriu encefalopatía hipóxico - isquémica, o que a obrigou a permanecer ingresada o primeiro mes e medio de vida.

Aos seus cinco anos xa é exemplo de superación e fortaleza, e a pesar de que a pequena acude á consulta de rehabilitación de atención temprana, as súas dificultades psicomotrices e comunicativas non imposibilitaron que Nahir asista cada día ao colexio de educación ordinaria Príncipe Felipe.

O xuízo clínico da pequena mostra un diagnóstico de parálisis cerebral infantil con tetraparesia discinética, e os informes médicos auguran que para que poida mellorar a súa movilidade, e polo tanto a súa calidade de vida, precisa ampliar o tratamento.  Este tratamento inclúe Neurehabilitación Física  e RHB robotizada con lokomat.

Estas sesións axudarán a Nahir a gañar movilidade e a repetir de forma homoxénea e intensiva ciclos de marcha o máis parecido posibles á normalidade.

Además, o dano neurolóxico que presenta Nahir, imposibilitou que adquira a linguaxe oral como forma de expresión, polo que require que se lle ensine a empregar un sistema de comunicación alternativo á fala. Para elo recoméndaselle acudir a  oito sesións  de Sistema Aumentativo de Comunicación.

Para que Nahir poida acudir ao seu tratamento será necesario recadar un total de 17.028.900 tapóns.

Precisamos da vosa colaboración para que Nahir poida recibir o tratamento.

COLABORA

"O teu tapón, o seu sorriso"

11.01.2017_Para os tratamentos de logopedia, a pequena recibiu uhna beca do Ministerio de Educación, Cultura y Deporte, polo que a partir de xaneiro estas sesións serán financiadas con dita beca, facéndose cargo a Fundación Amigos de Galicia dos meses de novembro e decembro.

Vídeo de presentación da campaña

Alejandra, mamá de Nahir, explícanos por que precisa da nosa axuda