CAMPAÑA "APADRINADOS"

Tacho González

2º Padriño da Fundación Amigos de Galicia

Pequena biografía:

César González Somoza, nado en Vilagarcía no ano 1961, é un actor galego máis coñecido como Tacho González.

Unha das caras máis populares da canle autonómica, comezou na TV a mediados dos 90, presentando e protagonizando “Cámara Oculta”. Dende entón traballou en programas concurso como “Gran verbena”  ou “A Repanocha” e teleseries tanto galegas “Rías Baixas” “Padre Casares” (a cal continúa emitíndose actualmente), como foráneas “Relic Hunter”. A súa primeira experiencia no cinema data de 1987. Foi na produción canadiano-franco-española “The Queen of Swords”, rodouse en Almería, ano 2000 en inglés, ao igual que “Romasanta, a caza da besta” (Galicia, 2003). O telefilme “Sant’Antonio di Padova” interpretouno en español, sendo despois dobrado ao italiano.

No ano 2011 colaborou na teleserie emitida en Telecinco “Piratas” protagonizada por Oscar Jaenada e Pilar Rubio.

No ano 2012 participou na curtametraxe “Adiviña quen ven comer mañá” dirixido por Pepe Jordana.

No ano 2014 Tacho, prestou colaboración á curtametraxe sobre á Felicidade “Idiotas”, prestándolle a súa voz a “Lúa”, dirixida polo pontevedrés Fran Estévez.

Premios e recoñecementos:
 Candidato a mellor comunicador nos Mestre Mateo 2004 por "Gran Verbena".

1ª Visita á Fundación

Primeiras impresións da visita

Aportación á Entidade

Todas as doazóns irán destinadas a cubrir as necesidades básicas dos/as nosos/as usuarios/as.

Colabora dende 1€