As nosas campañas

A Fundación Amigos de Galicia desenvolve ao longo de todo o ano diversas campañas solidarias.

TAPÓNS SOLIDARIOS

Con estas campañas axudamos a moitos nenos e nenas a realizar o tratamentos que precisan.

EN SUS MOCHILAS SUS SUEÑOS

Campaña de recogida de material escolar para la vuelta al cole de los/as niños/as que atendemos en Galicia cuyas familias se encuentran en situación de necesidad

APADRINADOS

A campaña xorde para dar a coñecer, a través dos ollos e da voz de persoas coñecidas e recoñecidas, a nosa labor a favor dos máis necesitados.

CAMPAÑA DE NADAL

Campaña de xoguetes

POBO SAHARAUI

Campaña que xorde para axudar ao pobo saharauí con alimentos e produtos de hixiene debido á crise que está a sufrir o país.

TEAMING SOLIDARIO

Este grupo axuda a cubrir aqueles pequenos caprichos dos nen@s aos que, os pais teñen que dicir NON porque non poden permitirse.  Caprichos que pouco custan pero que, en casas sen ingresos, son inasumibles. Chocolatinas, gominolas, refrescos, pasteliños...

Todas as doazóns irán destinadas a cubrir as necesidades básicas dos/as nosos/as usuarios/as.

Colabora dende 1€